L'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro ha posat en funcionament una web on els ciutadans poden comunicar les incidències més habituals relatives al manteniment i conservació del municipi. Aquesta nova aplicació informàtica, nascuda sota el nom "Ajuda'ns a millorar" s'ha incorporat amb la voluntat del consistori per apostar per la participació ciutadana en la gestió de la ciutat, i per les noves tecnologies i aprofundir en l'agilitat que ofereixen a l'hora de comunicar incidències a la via pública, tant el sentit del ciutadà vers l'administració com viceversa, ja que l'usuari pot veure l'evolució del seu comunicat, segons fonts muncipals.

"Ajuda'ns a millorar" permet a l'usuari comunicar directament a l'Ajuntament una o diverses incidències que hagi detectat en espais o en serveis públics del municipi. Ho pot fer en qualsevol dia o moment del dia. Al mateix temps l'usuari obté informació actualitzada de l'estat de tramitació de la seva comunicació. Les incidències s'assenyalen sobre el plànol del municipi que es desplega per ubicar el lloc exacte on es produeix o detecta l'anomalia.

Un cop comunicada la incidència i acceptada per estar dins els supòsits que admet la plataforma, una icona en forma de con de color vermell indica el lloc on el ciutadà ha assenyalat la comunicació. Quan els serveis municipals reben l'ordre de resoldre la incidència anotada, el con canvia de color i es torna taronja, tot indicant que la incidència està en tràmit de resolució. Un cop els serveis municipals la resolen el con canvia al verd indicant que ha finalitzat el procés.

Els problemes que es poden resoldre en l'aplicació són bàsicament tres: sobre el mobiliari urbà, la via pública i l'enllumenat públic.