Els hotels cerdans fan tornar els clients regalant-los activitats
Els hotelers de la Cerdanya semblen haver trobat una de les claus per fer créixer el turisme a la comarca en l'actual situació de crisi. En aquesta temporada d'estiu que es tanca aquest el cap de setmana, els hotelers han observat que els han tornat clients gràcies al fet que el mateix hotel els regalava les activitats de coneixença de la comarca. Alguns clients han fet reserves per repetir l'experiència de l'any passat i alguns fins i tot han programat la visita en funció de la data en què s'oferia una activitat concreta. Això ha animat el gremi a seguir apostant per aquest model que inclou l'activitat de natura, esport o cultura en el preu de l'allotjament.
La fórmula ha estat possible gràcies al programa Cerdanya Activa, que l'associació d'hotels i càmpings ha portat a terme per segon any amb Guies del Pirineu i l'Associació Nordic Walking Pirineus. Després del primer any de prova, en aquesta segona edició els seus responsables han començat a rebre els primers retorns posi- tius en forma de clients que han repetit l'estada a la comarca.
Més a Comarques
-
Els pagesos gironins tornen a tallar carreteres en protesta per la gestió de la sequera
-
Els embassaments del sistema Ter-Llobregat s’acosten al 20% gràcies a les últimes pluges
-
Les llevadores alerten de la manca de professionals per atendre parts a casa
-
El ple de Ripoll aprova una moció perquè no es facin actes de campanya del 12-M per la festa major