L'oferta específica de productes, activitats i serveis de gamma alta, salut i benestar de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promociona a Madrid. Míriam Díaz-Aroca, Ernesto Collado i Marta Robles van fer d'ambaixadors de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a Madrid i van participar en les presentacions promocionals de l'oferta específica de la demarcació de Girona davant d'un públic de més de vuitanta professionals i periodistes madrilenys especialitzats en productes de gamma alta, salut i benestar.

Els dies 5 i 6 de juny, a l'espai de show cooking de The Art of Living, de Madrid, es van dur a terme tres esdeveniments promocionals temàtics basats en tallers, amb l'objectiu de promoure l'oferta específica de productes, activitats i serveis de gamma alta i de salut i benestar de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

El dimecres, 5 de juny, el Club de Màrqueting Unique Premium, acompanyat de cinc empreses associades al club (Peralada Resort, l'hostal de la Gavina, Alàbriga Hotel & Home Suites, PGA Catalunya Resort i hotel Santa Marta), va dedicar la jornada a promocionar la demarcació de Girona com una destinació apta per al turisme d'alt poder adquisitiu.

Al migdia, l'acció es va dirigir a trenta-cinc empresàries de l'Associació Espanyola de Dones Empresàries de Madrid, que van participar en un show cooking de cuina macrobiòtica amb productes de les comarques gironines i un dinar amb presentació del Club Unique Premium que va comptar amb la participació de la periodista i actriu Míriam Díaz-Aroca.

Al vespre, l'acte es va dirigir a trenta-cinc socis de la revista Amante Magazine, que van participar en un taller d'elaboració de fragàncies artesanals amb olis essencials i plantes de l'Empordà a càrrec d'Ernesto Collado, propietari de l'empresa de perfums d'autor Bravanariz. També van poder conèixer l'oferta específica de la destinació a través d'un sopar de cuina saludable i una presentació a càrrec del club.

Marta Robles, el dijous

Dijous al matí, el Club de Màrqueting de Salut i Benestar, acompanyat de quatre empreses associades al club (Aqva Banys Romans, Hotel Terraza, Alàbriga Hotel & Home Suites i Hotel Santa Marta), va promocionar l'oferta turística d'activitats i serveis de salut i benestar de Girona. L'acció va comptar amb la participació de l'escriptora i periodista Marta Robles i es va dirigir a quinze periodistes especialitzats en turisme, salut i benestar. Tots ells ja havien participat en un show cooking de cuina natural i havien pogut conèixer l'oferta de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a través d'un dinar saludable amb presentació a càrrec del Club de Màrqueting de Salut i Benestar del Patronat de Turisme.

L'estratègia promocional del Patronat de Turisme Costa Brava Girona a Madrid es va centrar a dur a terme accions i activitats destinades a públics molt segmentats per tal de destacar la varietat de productes turístics que s'ofereixen a les comarques gironines.