El Punt d'Atenció al Comerç i l'Empresa, impulsat per l'Ajuntament de Salt, ha atès a 40 establiments del municipi en només cinc dies per assessorar-los i ajudar-los a tenir-ho tot preparat per a la reobertura de dilluns un cop entrats a la fase 1. Les consultes que realitzen als serveis tècnics del consistori se centren a informar-se sobre diferents aspectes relacionats amb la reobertura dels establiments o les mesures que s'han impulsat per donar suport al sector com per exemple conèixer els requisits tècnics per obrir les terrasses, quines accions cal dur a terme per complir amb la normativa sanitària i d'higiene o les bonificacions en taxes que s'han plantejat fins al dia d'avui.

L'alcalde de Salt, Jordi Viñas, va explicar ahir, que estan satisfets de la rebuda del servei i «estem convençuts que serà un bon suport tècnic per a tot el sector comercial i empresarial de la vila a l'hora d'informar, assessorar o donar un cop de mà en qualsevol dels tràmits que s'han de realitzar per anar reobrint els negocis». Aquest servei és una de les accions que inclou el paquet de mesures de suport al teixit empresarial i comercial del municipi que, amb una línia habilitada de 200.000 euros, té l'objectiu de fer front als efectes de la covid.

Les accions han estat determinades per les enquestes que s'han realitzat durant les darreres setmanes entre els comerços i empreses de la vila per tal d'escoltar i donar sortida a les necessitats dels professionals. «Des de tots els serveis municipals continuem treballant per anar implementant i informant de la resta d'accions que hem planificat en tots els àmbits per fer front als efectes de la covid i estar al costat dels veïns i veïnes», va dir Viñas.