Una nova marca turística per a la Costa Brava Centre
Els empresaris conceben aquest projecte com una oportunitat de desestacionalitzar el turisme del territori i convertir-se en un pol d'atracció.
Els empresaris de turisme i oci de la Costa Brava centre s'han agrupat per crear una experiència turística diferent titulada «The Village». Segons els empresaris es tracta d'una idea innovadora que agrupa diferents sectors turístics i d'oci a l'hora de crear una nova marca. La intenció és crear un valor afegit als municipis de la Costa Brava centre i esdevenir un pol d'atracció de qualitat i exclusiu. Els empresaris han plantejat el projecte als alcaldes, regidors i tècnics dels municipis de Platja d'Aro, Sant Feliu de Guíxols, Palamós i Calonge i Sant Antoni. L'objectiu dels empresaris és convertir aquest projecte en un referent de qualitat a escala nacional i europea. Els empresaris conceben aquest projecte com una oportunitat de desestacionalitzar el turisme del territori i convertir-se en un pol d'atracció.
Temes
Més a Comarques
-
Les oficines joves participaran en un programa per millorar la salut mental
-
El Trueta augmenta la capacitat per fer proves endoscòpiques digestives
-
L'Espai Català Transfronterer rep sis projectes per optar a ajudes de 2,2 milions d'euros
-
El SAT Teatre Centre de Sant Joan de les Abadesses obre una campanya per captar socis i tenir un "coixí econòmic"