27 de setembre de 2012
27.09.2012

El Blanes publicita Càritas de franc a la samarreta

El club tanca un acord d'esponsorització amb Muralla Òptica però a les equipacions hi apareixerà el logo de la ONG en una iniciativa pionera

27.09.2012 | 02:00
Josep Ridaura, president del Muralla Òptica Blanes, i Salvador Serres, de Cáritas, amb la nova samarreta.

Un diumenge d'aquest estiu, llegint el diari, el president del Blanes d'hoquei, Josep Ridaura, va quedar "molt sensibilitzat" per un anunci de Càritas que reclamava suport per poder atendre diverses persones amb risc d'exclosió. Pensant com podia ajudar, se li va acudir contactar amb la interparroquial de Blanes de l'ONG, i d'allà en va sorgir un pioner conveni de col·laboració que es va presentar ahir. El Blanes cedeix de franc a Càritas la seva samarreta per tal de publicitar el logotip de l'entitat, una iniciativa que anirà lligada també amb activitats complementàries com ara buscar socis col·laboradors en comerços i empreses del municipi i instal·lant als partits que l'equip jugui a casa urnes perquè els seguidors puguin aportar donatius. En aquest sentit, el club està estudiant, fins i tot, aportar a Càritas els diners que recapti en la venda d'entrades.
El patrocinador principal del Blanes aquesta temporada serà la firma Muralla Òptica, tot i que també ha acceptat que el nom no figuri en la part principal de la samarreta en benefici de l' ONG. Ridaura va destacar en la presentació del conveni i de la nova samarreta la seva voluntat d'"ajudar la gent necessitada, i més en els temps que corren". A l'acte també hi van assistir el responsable de Muralla Òptica, Francesc Pidemunt, i el president de la interparroquial de Blanes de Càritas, Salvador Serres, a banda del regidor d'esports, Xavier Marcos, i de representants de tota la resta de grups amb presència a l'Ajuntament (Joaquim Torrecillas, de CiU; Salvador Tordera, del PP, i Amparo Ardanuy, d'ICV-EUiA). A més a més hi eren el tècnic del primer equip, Ramon Benito, i els jugadors, que iniciaran una nova temporada de l'OK Lliga el 6 d'octubre a la pista del Lloret.
La col·laboració entre el Blanes d'hoquei, Muralla Òptica i Càritas és una iniciativa pionera a Catalunya i a Espanya, "només comparable amb l'acord entre el Barça i Unicef", tal com va recordar Josep Ridaura. Les noves samarretes són de la marca Nike i la suplent, amb uns colors daurats, és idèntica en disseny a la que lluïa la temporada passada el Girona FC a la Lliga Adelante.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

LaLiga

El futbol, el motor de l'economia

A Catalunya el futbol va generar un impacte equivalent a l’1,21% del PIB autonòmic, fins als 2.641 milions d'euros a l'any


Buscador de deportes