14 de abril de 2017
14.04.2017

Bartra: "Van ser els 15 minuts més llargs de la meva vida"

El defensa del Borussia Dortmund ha parlat a Instagram sobre l'atac de dimarts passat

15.04.2017 | 00:46
Bartra ha enviat un missatge a Instagram.

Marc Bartra es recupera de la seva operació al braç dret, després de l'atac que va patir l'autobús del Borussia Dortmund. El succés va tenir lloc dimarts passat quan l'equip alemany es desplaçava a l'estadi per disputar el seu partit de quarts de final de la Champions League davant el Mònaco. L'explosió de tres artefactes va deixar al jugador català ingressat a l'hospital, a causa de les lesions en el seu braç dret.

El jugador de el Borussia Dortmund escrivia aquest divendres un missatge al seu perfil d'Instagram: "El dolor, el pànic i la incertesa de no saber el que estava passant, ni quant temps duraria ... van ser els 15 minuts més llargs i durs de la meva vida ". En el comunicat, Bartra es mostrava agraït amb totes les persones que li van enviar missatges i mostres de suport.

"Aquests dies quan em miro el canell, inflat i malferit, sabeu què sento? Orgull. La miro orgullós pensant que tot el mal que volien fer-nos el dimarts, es va quedar en això", comentava. Thomas Tuchel, entrenador del conjunt alemany, confirmava dijous passat que Bartra estarà quatre setmanes de baixa.

L'internacional català enviava també un missatge de pau per a tothom: "L'únic que demano, EL ÚNIC, és que visquem TOTS en pau i deixem enrere les guerres". El futbolista afirmava que volia "tancar" el tema amb aquest missatge i "només pensar en posar-me al 100% el més aviat possible".

Hoy he vuelto a recibir en el hospital la visita que más feliz me hace. Ellas son mi todo, la razón por la que lucho para superar siempre los obstáculos y este ha sido el peor de mi vida, una experiencia que no desearía a nadie en este mundo. El dolor, el pánico y la incerteza de no saber lo que estaba pasando, ni cuánto tiempo duraría... fueron los 15 minutos más largos y duros de mi vida. A todo esto os quiero decir, que creo que el shock de estos días va disminuyendo cada vez más y a la vez se suman las ganas de vivir, de luchar, de trabajar, de reír, de llorar, de sentir, de querer, de creer, de jugar, de entrenar, de seguir disfrutando de mi gente, seres queridos, compañeros, de mi pasión, de defender, de oler el césped como hago antes de que empiece el partido y motivarme. De ver las gradas llenas de personas que aman nuestra profesión, gente buena que sólo quiere que le hagamos sentir emociones para olvidarse del mundo y sobre todo de este mundo en el que vivimos, cada vez más loco. Lo único que pido, LO ÚNICO, es que vivamos TODOS en paz y dejemos atrás las guerras. Estos días cuando me miro la muñeca, hinchada y malherida, sabéis qué siento? Orgullo. La miro orgulloso pensando en que todo el daño que querían hacernos el martes, se quedó en esto. Gracias a los doctores, enfermeras, fisioterapeutas y personas que me ayudan a recuperar y que la muñeca quede perfecta. A las miles y miles de personas, medios, organizaciones de todo tipo, el BVB y compañeros, que me habéis hecho llegar vuestro apoyo y cariño. Por pequeño que sea, me ha llenado increíblemente de fuerzas para seguir SIEMPRE adelante. Necesitaba escribir y desahogarme y así zanjar todo para ya solo pensar en ponerme al 100% lo más pronto posible! Un saludo muy grande! Marc ??

A post shared by Marc Bartra (@marcbartra) on

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Buscador de deportes

Enllaços recomanats: Premis cinema