TV3 ha mantingut al maig els lideratges d'audiència i del rànquing de programes. El lideratge d'audiència ja el manté al llarg de nou mesos consecutius, amb un increment constant des del gener i que aquest maig ha arribat al 16,1% de quota. A més, ha liderat 25 dels 31 dies del mes. Pel que fa a l'altre rànquing, el dels 40 programes més vistos a Catalunya, TV3 el torna a liderar, amb 28. D'altra banda, el consum en directe de vídeo als portals s'ha incrementat un 16% i arriba a 1.230.000 hores, amb 9.870.000 connexions, de les quals 91.000 van ser al canal Esport3 per seguir la final de la Champions i el Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1.

Segons dades de Kantar Media, TV3 manté el lideratge per novè mes consecutiu i puja fins al 16,1% de quota, amb 3,8 punts d'avantatge amb relació a Tele 5, la segona cadena classificada, amb el 12,3%. TVE ha quedat en tercer lloc, amb l'11,2%; Antena 3, en quart lloc, amb el 8,8%; Cuatro, en cinquè lloc, amb el 5,4%, i La Sexta, en sisè lloc, amb el 5,3%. La 2 i el 33 han obtingut el 2,1% i l'1,4%, respectivament. exisr 2200

La 1 és líder a Espanya

Així mateix, pel que fa a la resta d'Espanya, La 1 continua invencible per desè mes consecutiu. La cadena pública també ha aconseguit liderar el mes de maig malgrat la pujada d'audiència aconseguida per Telecinco, que, no obstant això, s'ha hagut de conformar de nou amb el segon lloc. Mentrestant, les petites cadenes creades per a la TDT han tornat a batre rècord d'audiència mensual amb gairebé un 25% de la quota de pantalla. La televisió pública espanyola, amb un 14,9% de share, ha mantingut el lideratge al maig després de pujar dues dècimes respecte al mes d'abril.

Antena 3, per la seva banda, ha estat la més perjudicada aquest maig després de deixar escapar cinc dècimes sobre l'abril i registrar per tant un mínim mensual, amb el seu 10,6% de share, mentre que Cuatro ha baixat una desena (6,3%) i laSexta se n'ha deixat dues (6%), segons les dades facilitades per Kantar Media.