Antena 3 va "lamentar" ahir que "algú s'hagi pogut sentir molest" amb la seva sèrie Con el culo al aire, l'argument del qual, que es desenvolupa en un càmping, ha provocat les crítiques dels empresaris del sector, que han assenyalat que la ficció "poc o res té a veure amb la realitat". La sèrie que dimecres passat va batre el rècord d'audiència de l'últim any per a l'estrena d'una ficció nacional, amb 4,1 milions d'espectadors i el 21,9 % de quota de pantalla, retrata a un grup de famílies amb dificultats econòmiques i personals, que viuen en un càmping proper a Madrid.

La Federació Espanyola d'Empresaris de Càmpings (FEEC) ha fet públic un comunicat en el qual afirma que "segons totes i cadascuna de les diferents normatives autonòmiques, està prohibit utilitzar els càmpings com a residència habitual". La federació afegeix que "la relació entre crisi, desocupació i càmping és completament errònia", i recorda que el sector, que compta amb 1.250 establiments i 855.000 places a Espanya, genera 12.000 llocs de treball directes en temporada alta.

Fonts d'Antena 3 van explicar ahir que Con el culo al aire és "una ficció que no té per objectiu reflectir una realitat, sinó entretenir. Lamentem que algú s'hagi pogut sentir molest" per la sèrie. Els empresaris de càmping expliquen en el seu comunicat que al novembre passat van intentar oferir "assessorament" a la productora de la sèrie, Notro TV, amb l'objectiu que "sigués el més real possible", encara que la seva proposta no va tenir resposta per part de la productora, assegura la FEEC.