Telecinco és la cadena que ha liderat a l'abril el nombre de comentaris acumulats en les xarxes socials amb un total de 3.290.747, seguida de La 1 (1.147.209), Antena 3 ( 1006554), Cuatro (853.416) i La Sexta (490.049). Segons les dades que ha ofert l'empresa Global in Media, La 1 ha passat d'ocupar la quarta posició a la segona, mentre que Antena 3 ha baixat des del segon al tercer lloc. En els últims tres mesos Telecinco ha presentat un creixement sostingut, passant de registrar 2.451.267 comentaris al febrer, 2.963.895 al març als 3.290.747 d'abril. Antena 3, però, ho ha fet en sentit contrari: al febrer va obtenir 1.419.803 comentaris, al març 1.390.908 i a l'abril 1.006.554.

Per la seva banda, La 1 no presenta una tendència definida en el seu comportament dels últims tres mesos, ja al febrer va acumular 607.899 comentaris a les xarxes socials, al març va baixar a 368.002 i a l'abril ha arribat 1147209. Pel que fa a les cadenes de la TDT, Intereconomía manté el lideratge (219.226) malgrat baixar en gairebé 16.000 comentaris respecte al mes anterior, seguida de MTV (97.353), Marca TV (84.568), Neox (49.0219 i La Sexta 3, que entra en els cinc primers llocs amb 37.121 comentaris acumulats.

Gran Hermano 14 i les retransmissions de futbol es reparteixen els 10 primers en el rànquing de programes amb major impacte social. La gala número 10 del popular reality de Telecinco se situa com el programa més comentat en xarxes socials a l'abril (321.589), seguit dels partits de Lliga de Campions Bayern-Barcelona (249.647) i Reial Madrid-Borussia (245.704). En relació amb els comentaris acumulats per programa, l'entreteniment i l'esport són els gèneres protagonistes al mes: Gran Hermano amb 2.232.933 i Lliga de Campions amb 782.826. El reality acapara el 67,9 per cent de tots els comentaris d'abril per a Telecinco.