En el cas de Paramount Channel, segons s'assenyala en la resolució, Competència ha constatat que durant l'emissió de 3 pel·lícules en aquest canal entre els mesos de juliol i agost de 2015 es van superar les interrupcions publicitàries, la qual cosa suposa una infracció greu. L'article 14 de la Llei General de Comunicació Audiovisual fixa que la «transmissió» de pel·lícules per a la televisió (amb exclusió de les sèries, els serials i els documentals), llargmetratges i programes informatius televisius «podrà ser interrompuda una vegada per cada període previst de trenta minuts».

La sentència recorda a més que l'òrgan regulador ja van instar Net TV, al juny de 2014, a prendre les mesures necessàries perquè el nombre d'interrupcions publicitàries efectuades en les pel·lícules per a televisió i llargmetratges fos superior al màxim permès en funció de la seva durada prevista.

Contra aquesta les dues sentències, Mediaset España i Net TV podran interposar recurs contenciós-administratiu davant l'Audiència Nacional en un termini màxim de dos mesos.