Les mencions que les ficcions televisives recullen a les xarxes socials s'ha convertit en un indicador més a tenir en compte, per tal de valorar els seus índexs de popularitat. Les mateixes cadenes i productores estan molt atentes als mitjans socials per definir quins títols tenen futur i quins no. Després d'una renyida lluita, aquesta temporada que s'acaba ja té definit el seu podi a Twitter. La victòria ha estat per The Walking Dead, que ha recollit una mitjana de 435.000 comentaris en aquesta xarxa social per un dels seus episodis de la sisena temporada, estrenada l'octubre de l'any passat. La ficció d'AMC manté així la seva hegemonia als Estats Units, atès que també és la sèrie que més audiència aconsegueix reunir.

La segona posició del podi és per a Empire. La sèrie de Fox, que el passat 19 de maig va tancar la seva segona temporada, ha aconseguit una mitjana de 387.000 comentaris per capítol, superant d'aquesta manera Joc de trons. La sisena temporada de la ficció estrella de HBO, que emetrà el seu últim episodi el pròxim diumenge 26 de juny, es queda amb la tercera posició, després d'acumular 252.000 comentaris per episodi.