Més de 200 convidats, 450 experiments i un 15,4% de mitjana d'audiència són algunes de les xifres que atresora El Hormiguero, l'espai que presenta a la televisió Pablo Motos des de fa deu anys, primer a Cuatro i a Antena 3 des del mes de setembre de 2011, cadena en la qual s'ha convertit "en líder absolut de la seva franja".

Amb 2,9 milions d'espectadors de mitjana, El Hormiguero 3.0, que produeix 7 y Acción per a Antena 3, ha aconseguit aquesta temporada les millors dades de la seva història, en pujar 1,8 punts respecte al curs anterior, segons una nota del grup Atresmedia.

Les emissions més vistes de la dècada del programa ho han estat també en aquesta temporada: la dedicada a Bertín Osborne, quan va trencar, per primera vegada, la barrera dels 4 milions d'espectadors (4.172.000) i la que va protagonitzar Jorge Lorenzo, amb 3.880.000 de seguidors. Els lliuraments amb millor quota de pantalla van ser els dedicats a Pablo Iglesias (21,7%), Alejandro Sanz (20,5%) i Bertín Osborne (20,4%).

A més ha estat l'espai que ha acumulat més "minuts d'or" -moment amb el pic més alt d'espectadors-, exceptuant les emissions esportives, amb un 47% de tots els que hi ha hagut a la televisió.