Alfons Arús i el seu equip se’n van anar ahir de vacances amb un immillorable regust a la boca. Després de quatre anys de creixement ininterromput, Aruser@s va tancar la temporada sent el programa més vist en la seva franja d’emissió.

D’aquesta manera, l’espai que combina humor, actualitat i entreteniment va situar-se per sobre de El programa de Ana Rosa, reafirmant-se com un dels pilars fonamentals de laSexta.

A més a més, Aruser@s va millorar les seves xifres del curs anterior, proclamant-se com el format matinal preferit dels espectadors.

Entre les 7:30 i les 11:00, el programa d’Arús va créixer pràcticament un punt des de la temporada 20/21, enduent-se un 15,5% de la quota de pantalla. Entre 9:00 i 11:00, tram central de l’emissió’, encara mana més, amb un 17,2% de quota que millora el 15,8% del curs passat en 1,4 punts.

Així doncs, després de mesos d’igualat duel amb El programa de Ana Rosa de Telecinco, Aruser@s s’ha imposat des de l’abril amb audiències superiors al 18%, encadenant ja quatre mesos de lideratge.

Des que va estrenar-se el 2018 el programa ha batut rècords i espera seguir-ho fent quan torni a emetre’s el pròxim setembre.