Aquesta nit s'estrena Gent de mercats, la nova docusèrie de TV3, creada amb la col·laboració de Benecé Produccions, que s'endinsa en mercats municipals de Catalunya per conèixer les persones que els poblen. L'especialista de gastronomia als Informatius de TV3 Tana Collados és la directora d'aquesta producció, que s'emetrà a partir de les 22.55.

Nissagues de venedors o botiguers que acaben d'arribar, als mercats tots aposten per la venda amb una relació més humana. Gent de mercats posa el focus en el dia a dia d'aquests microcosmos que són peces fonamentals en el teixit dels barris i de les poblacions.

La sèrie, ambientada en mercats estables de diferents localitats del país, s'endinsarà per tots els racons, des del bar fins a les entranyes dels mercats. A través dels seus protagonistes, s'entendran els reptes a què s'enfronten, les relacions que estableixen i els sentiments que els atrapen entre les parets dels mercats.

La nova docusèrie Gent de mercats està dirigida per Tana Collados, l'especialista de gastronomia als Informatius de TV3. La periodista ha treballat en altres formats relacionats amb l'alimentació i la cuina, des del camp fins a la taula, com en els 30 minuts titulats Mercats oberts, Boqueria, un mercat retratat, Ambaixadors de gust i Mediterrània, la mar de conflictes, i també ha dirigit el programa de TV3 Cuines i la revista d'enogastronomia Al vostre gust.

Zumba al mercat del Carmel

El primer capítol d'aquesta docusèrie comença amb un grup de zumba del mercat del Carmel de Barcelona. Un dia a la setmana, durant el descans del migdia, paradistes de totes les edats es reuneixen per ballar.

El programa també visitarà el mercat de l'Estrella de la capital catalana o el mercat de la Independència de Terrassa.