La relació entre Pals i la companyia de telefonia Movistar és un impossible: passen els anys i el servei de telefonia mòbil i d'ADSL que ofereix la companyia al municipi és deficient. Per denunciar una vegada més aquesta situació, l'Ajuntament de Pals va aprovar per unanimitat en el darrer ple municipal una moció on exposa la manca d'interès de la companyia a solucionar-ho, alhora que es posa a disposició dels veïns per informar-los d'altres companyies que "en l'actualitat poden prestar un servei similar i en millors condicions que no pas Movistar a la nostra població".

El regidor de Noves Tecnologies, Xavier Coll, ha manifestat que "fa anys que patim un servei deficient per part de Movistar tot i que l'Ajuntament i aquest govern hem posat solucions sobre la taula per capgirar la situació". Alhora, reclama el suport de la conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat i del síndic. L'Ajuntament també traslladarà la moció a l'Agència Catalana de Consum, al síndic de greuges i al director de Telefónica a Catalunya.

L'alcaldessa, Sílvia Monar, ha explicat que la cobertura de la telefonia mòbil ha millorat "molt" amb el canvi d'ubicació de l'antena de la companyia -que va passar d'estar al costat del pavelló al costat del camp de futbol-; no obstant això, encara hi ha zones on la cobertura és deficient, si bé "Movistar no fa res per solucionar-ho". També precisa que hi ha problemes amb el servei d'internet ADSL i que la retirada de la furgoneta amb l'antena va generar problemes en aparells de pagament amb targeta. Monar explica que en aquest darrer cas la companyia "no va fer res per comunicar-ho als clients, nosaltres ens vam oferir per fer d'intermediaris i no ens van fer cap cas".

La moció destaca que l'Ajuntament ha posat de la seva part perquè Movistar pogués millorar el seu servei al municipi, però "la companyia no s'ha pronunciat a aquests oferiments".