És un d'aquells tweets que passarà a la història per perjudicial i negatiu per a la marca. El community manager de Hero Baby, especialitzada en alimentació infantil, es va aixecar inspirat el passat divendres i va decidir posar-se contra les declaracions de Samanta Villar realitzades en una entrevista a EFE amb motiu de la sortida al mercat del seu llibre, en el que explica la seva experiència amb la maternitat.

La periodista ha estat notícia per desmuntar mites sobre la suposada felicitat incontestable de la maternitat i s'ha atrevit a declarar que des de que és mare ha "perdut qualitat de vida". Aquesta afirmació sembla que no va agradar al responsable de xarxes de la marca que s'ha atrevit a twittar aixó:

I la resposta de la periodista no es va fer esperar. Sense posar-se amb temes relacionats amb la maternitat, li pregunta sobre l'alt percentatge d'oli de palma que utilitzen en el seus productes, "de baixa qualitat nutricional i perjudici per al medi ambient". I la marca encara no ha contestat.

A partir d'aquí Twitter s'ha inserit en el debat i són moltes les veus que han criticat durament la postura d'Hero Baby.