El telèfon 902102112 és el nou servei que la Direcció General de Policia ha disposat per tal que els turistes puguin fer denúncies telefòniques. El servei el dispensaran agents del Cos Nacional de Policia amb nivell avançat d'anglès, francès, italià o alemany. El servei s'ha pensat per agilitzar les denúncies en cas de furts, danys o petits robatoris a interior de vehicle o al domicili. No es podran denunciar, però, delictes contra les persones o qualsevol altre tràmit que suposi la necessitat de que la policia es personi a l'indret del delicte. A més, com que les denúncies han de ser ratificades de manera personal a comissaria, els agents també informaran sobre les dependències més properes al lloc d'estada del turista.

El servei d'atenció ciutadana i denúncies pertoca, a Catalunya, als cossos de la Generalitat. Però totes les policies poder recollir una denúncia i el número també està així operatiu a Catalunya. El telèfon funcionarà fins a l'octubre i funcionarà, pel que fa a l'atenció en anglès, frances i alemany, de nou del matí a nou del vespre. En el cas de l'atenció en italià, l'horari serà de nou del matí a dues de la tarda. La línia en anglès tindrà atendió els set dies de la setmana, mentre que la resta d'idiomes estaran operatius de dilluns a divendres.