Cent-trenta operadors turístics internacionals i empreses turístiques catalanes del sector del golf participen en l'esdeveniment promocional i comercial IAGTO Costa Brava Trophy 2016, que per primera vegada se celebrarà a la Costa Brava. Amb motiu de la commemoració de l'Any del Golf i de la Gastronomia a la Costa Brava, el Patronat de Turisme impulsa l'organització de l'esdeveniment IAGTO Costa Brava Trophy 2016 amb el suport de la IAGTO, l'Associació de Camps de Golf de Girona, i l'Agència Catalana de Turisme.

Des d'ahir -quan va ser presentat a Girona tot el programa- fins dijous, la Costa Brava esdevindrà el focus internacional de la indústria turística del golf amb la participació de delegats i representants de les vuitanta principals operadores turístiques de vint-i-tres països, 18 de països europeus, i una cinquantena d'empreses turístiques i del sector catalanes. Aquest esdeveniment persegueix generar oportunitats de negoci entre els la contribuir al posicionament internacional de la marca Costa Brava.

El programa d'activitats i actes de la IAGTO Costa Brava Trophy 2016, que proposa i coordina el Club de Màrqueting de Golf del Patronat de Turisme, inclou sis viatges de familiarització dirigits als operadors que tenen l'objectiu de donar a conèixer les potencialitats de la destinació per a la pràctica del golf; una jornada de workshop entre operadors i empresaris catalans, que tindrà lloc al Palau de Congressos de Girona, i una jornada de competició al camp PGA Catalunya Resort. En el decurs de l'esdeveniment, s'organitzaran diversos actes en espais d'interès de la demarcació per reivindicar la gastronomia gironina.