Del Timbaler del Bruc a Lope de Vega

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

Edmon Roch és un cineasta prolífic que prepara l'estrena de Garbo mentre sobrevola en helicòpter les agulles de Montserrat per rodar els darrers plans de Bruc, film sobre la llegendària figura del Timbaler del Bruc que s'estrenarà la tardor de 2010 en sales comercials amb Juanjo Ballesta en el paper protagonista. En aquest cas, Roch n'és el productor (Ikiru Films) i la direcció és a càrrec de Daniel Benmayor. Edmon Roch treballa, d'altra part, en Lope, film de distribució també comercial, dirigit pel brasiler Andrucha Waddington, amb estrena prevista el setembre de 2010. Aquesta serà un film biopic sobre el dramaturg i poeta castellà, autor de Fuenteovejuna. Roch aquí n'és coproductor amb Antena 3 al costat d'altres entitats.girona |D.B.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas