El grup Tradeinn, especialitzat en la venda de material esportiu a través d'Internet amb seu a Celrà, ha tancat el primer semestre de l'any amb un 50% més de vendes. El grup ha superat els 21 milons d'euros i, per això, fa la previsió d'arribar a finals d'any amb una facturació de 40 milions d'euros. Això suposaria un creixement del 30% respecte l'any 2014, quan el grup va tancar l'exercici amb 32 milions d'euros.

Durant la primera meitat del 2015, Tradeinn ha accelerat el seu creixement amb el llançament de dues noves botigues online: Dressinn.com ?-amb la qual ha fet el salt al món de la moda- i Trininn.com, especialitzada en fitness.

El grup, liderat per David Martín, es va fundar el 2010 i, des de llavors, ha experimentat creixements de facturació anuals d'entre el 30% i el 60%. Actualment, Tradeinn gestiona una mitjana de 2.000 comandes diàries i ja compta amb més de 1.100.000 clients a tot el món. Des de les seves 13 botigues a Internet -especialitzades en diferents disciplines esportives- està present a més de 200 països i el seu catàleg supera les 500.000 referències i el mig milió d'articles.

La setmana vinent, del 15 al 18 de juliol, la marca serà a una de les fires internacionals del sector més prestigiosa, la Outdoor 2015, a Friedrichshafen (Alemanya).

L'any passat Tradeinn va estrenar noves instal·lacions, si bé no es va moure del polígon de Celrà. El centre logístic ocupa 8.000 metres quadrats -gairebé el triple que el que tenia abans- superfície que els ha de permetre afrontar l'elevat creixement de la companyia.

Amb una plantilla de 120 treballadors, Tradeinn és resultat de l'evolució de Scubastore, una botiga de venda de material de submarinisme per Internet fundada l'any 1997.

El grup està participat per David Martín i Dídac Lee (controlen el 70 per cent de l'acccionariat) i pel fons Venture-cap.