Codorníu creix i es consolida en el mercat asiàtic i llatinoamericà

18.03.2016 | 07:10

El grup vitivinícola Codorníu Raventós va assolir el 2015 uns ingressos de 233,5 milions d'euros, un 7 % més que el 2014, gràcies a la bona marxa de les exportacions, que van créixer un 16 %, i a la recuperació del mercat espanyol, que va millorar un 3 %. Les vendes internacionals suposen ja el 52 % del total del grup, que en l'últim any va créixer especialment en regions com Àsia (54 %), Llatinoamèrica (27 %), Europa (14 %) o els Estats Units (7 %). Espanya, de la seva banda, es manté com un motor important per a la companyia catalana, ja que representa el 48 % de les vendes totals, segons ha informat avui Codorníu Raventós. El negoci del vi segueix sent «un puntal» per a la companyia, amb un creixement d'un 60 % en els últims sis anys i una tendència a l'alça tant a la Rioja, al Priorat, com a la resta de les denominacions d'origen.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema