Directament del mar a casa del client, sota comanda i en menys de 24 hores. Ulabox, un supermercat en línia, ha incorporat més de 60 referències de peix fresc de la llotja i altres productes de Grup Ros, amb seu a Blanes i especialitzat en la distribució de peix fresc i congelat per a peixateries, gran distribució, majoristes i canal horeca.

Per a aconseguri servir el peix fresc a domicili, Ulabox i Grup Ros han optimitzat processos en logística i han sincronitzat la seva cadena de subministrament amb un sistema de treball just-in-time. D'aquesta manera, els clients del supermercat en línia poden incloure el peix fresc a les seves compres i rebre´l l'endemà a domicili acabat d'adquirir a la llotja.

En concret, en el nou assortiment de peix provinent de la llotja d´Ulabox destaquen els peixos més característics de costa a preus assequibles. Entre aquests, es troben la sardina, el seitó, el calamar o el moll de roca i també productes típics de la zona de la Costa Brava com la gamba de Palamós.

A més, a Ulabox hi haurà disponibles referències com el déntol, el gall de Sant Pere o l´escórpora, entre altres peixos que només es troben de forma esporàdica a peixateries tradicionals, pels acords que Grup Ros, amb seu a Blanes, manté amb llotges i confraries de pescadors del litoral català.

En una primera fase, el peix fresc de la llotja, així com altres productes frescos d´Ulabox, únicament estan disponibles per als clients de l´àrea metropolitana de Barcelona.

Apropar el peix a tota la família

A part del peix fresc de la llotja, Ulabox ha inclòs al seu assortiment online habitual els productes de la marca Freskibo, també pertanyent a Grup Ros. Són solucions ideals per a que tota la família mengi peix de primera qualitat, entre elles hamburgueses elaborades a partir de les parts nobles del peix: hamburgueses de lluç i gambes, de bacallà i espàrrecs, de salmó i lluç i de tonyina.

De la marca Freskibo, també estan disponibles a Ulabox diverses referències de peix fresc envasat i envasat "skin pack", i plats de peix amb salsa per a preparar en microones.

En paraules de Francesc Ros, director de desenvolupament empresarial de Grup Ros, "la venda de peix fresc a Ulabox suposa tota una novetat en el negoci per al grup familiar, ja que és el primer cop que apostem per la venda directa al consumidor a través d´e-commerce. Des de 1930 treballem per oferir la millor qualitat en la nostra matèria primera i en el moment d´adaptar-nos a les noves necessitats de les famílies, hem confiat en Ulabox per dur el peix més fresc de les nostres costes a les llars amb la millor atenció al client i, d´aquesta manera, assegurar la frescor del producte fins que arriba a casa dels nostres consumidors".

Per a Jaume Gomà, CEO i cofundador d´Ulabox, "la incorporació del peix fresc de la llotja de Grup Ros és un pas més en l´estratègia del nostre supermercat online, de dur a les llars dels nostres clients productes tan frescos i de proximitat que 24 hores enrere es trobaven al mar o al camp. Segons les nostres xifres, més d´un 60% de les compres a Ulabox ja inclou producte fresc. Amb això demostrem el que tothom ens deia que era impossible: la gent compra aliments frescos per Internet i repeteix l´experiència".