Després de dues temporades consecutives sense modificar-lo, el Girona canvia el disseny de la samarreta. El club va fer pública ahir la imatge de l'equipació amb què jugarà aquest exercici l'equip i que aquest migdia s'estrenarà en el partit contra el filial del Manchester City a terres angleses. El disseny de la nova equipació continua sent de la casa Kappa i manté el blanc-i-vermell com a colors principals però amb la variant que les franges verticals són un pèl més amples. Kappa ha realitzat un disseny exclusiu per al Girona amb el tret diferencial del coll de pic, que aporta elegància a l'uniforme. El patrocinador principal continua sent Citylift per segona temporada consecutiva. El logotip de l'empresa, però, passa a ser de color negre en comptes de blanc com era el curs passat.

Els dorsals, ideats a Banyoles

La samarreta sí que varia una mica més a la seva part posterior, que lluirà les mateixes franges que la davantera. Cal recordar que les dues anteriors temporades, el darrere era totalment vermell sense cap ratlla i només trencat pel color blanc del dorsal. La gran novetat, però, són els dorsals. A banda de canviar de color -passen a ser blaus en lloc de blancs- destaca sobretot el seu disseny personalitzat. Així els nous dorsals incorporen l'escut del club i un fons que reflecteix les aigües al·legòriques als quatre rius de la ciutat. El disseny exclusiu ha anat a càrrec de David Díaz, gerent de l'empresa de Banyoles BerDi (www.berdi.cat) especialitzada en serigrafia tèxtil i que des de fa un temps treballa de la mà del Girona.

El color dels pantalons es manté blau. La temporada passada es va recuperar aquest color després d'uns quants exercicis utilitzant el vermell. La novetat als pantalons serà la presència de l'escut en una de les cuixes. Això sí, a la part final dels pantalons s'hi incorpora una petita franja blanca. Sí que canvia, d'altra banda, el color dels mitjons, que passa a ser vermell com fa dues temporades després que l'any passat fossin blancs. A la part superior de la mitgeta, a més a més, hi haurà brodat les sigles del club GFC en color blanc.

Kappa, doncs, enceta el seu tercer curs amb el Girona, un fet inèdit en aquesta etapa en què el club ha vestit les marques Diadora (2008-09), Elements (2009-11), Nike (2011-12), Luanvi (2012-13) i Kedeke (2013-14). Des del 2014, que el Girona llueix Kappa. En els propers dies, a partir de diumenge, un cop l'equip hagi tornat de l'estada a Manchester, el Girona farà oficial també com serà la segona equipació. La idea és que sigui d'un color clarament trencador, inèdit fins ara en aquesta etapa moderna a Segona Divisió A.

Dilluns a la venda per 60€

La nova samarreta es posarà a la venda el proper dilluns a la botiga oficial del club a les oficines de Montilivi i també es podrà adquirir a Wala. El preu de l'equipació per a adult és de 60 euros mentre que la samarreta de nen en costarà 55.