Commoció, consternació, impotència... Els qualificatius s'amunteguen per expressar els sentiments que genera la dolorosa mort del president de la FOEG, Jordi Comas, durant l'assalt que van patir ell i la seva esposa, Carme Hospital, a casa seva diumenge a la nit. En aquests sentiments conflueixen la violència de la seva mort i la seva personalitat irrepetible. Amic de tothom, havia impulsat o compartit nombroses iniciatives empresarials al llarg dels seus 67 anys de vida, principalment vinculades al món del turisme. Ell i la seva esposa van formar un tàndem perfecte en el món dels negocis des de principis dels anys setanta. Jordi Comas va ser, indiscutiblement, un pioner en la promoció turística a l'exterior. Com a tinent d'alcalde en un Ajuntament de Castell-Platja d'Aro presidit per Joan Cargol, va ser l'artífex l'any 1971 de la campanya turística batejada com "El amor se cita en Playa de Aro". En aquells inicis dels anys setanta, quan el turisme era una activitat incipient a casa nostra, va veure abans que ningú que no n'hi havia prou d'asseure's a la porta de l'hotel esperant l'arribada dels turistes. Va organitzar campanyes de promoció als Estats Units, a Àustria, Suïssa, Alemanya i un curs superior de Màrqueting Turístic quan el màrqueting era una activitat gairebé desconeguda. Va ser l'època en què Platja d'Aro va emergir com una destinació senyera de la Costa Brava. Anys més tard, també va organitzar els famosos debats "Solàrium" a l'hotel Aromar, de la seva propietat. Jordi Comas era un personatge incansable, present a qualsevol activitat per promoure la Costa Brava i les comarques gironines en general. Posseïa un do innat per a les relaciones públiques. No tenia mai un no per a ningú que li demanés col·laboració. La societat gironina ha perdut un fidel servidor públic quan més falta fan l'emprenedoria i l'altruisme. I, particularment, al Diari de Girona hem perdut un bon amic.