Cert és que l'adolescència és una etapa que la majoria no desitjaria tornar a viure i en la qual es cometen massa bogeries. Amb tot no per això, aquesta edat deixa de ser reveladora, tant per als que la pateix com els que l'han patit i poden aprendre alguna cosa de la mateixa.

Segons un estudi realitzat per l'agència de màrqueting Refuel Agency, els joves d'entre 16 i 19 anys consideren més important el telèfon mòbil que el propi menjar, la vestimenta o l'aigua.

En un primer moment podem caure en la intransigència i pensar que es tracta d'idees sense fonament, però, la conclusió de l'estudi realitzat per l'agència demostra el poder cada vegada més notori que té el Smartphone en les nostres societats. Aquest poder és més intens quan els mateixos joves enquestats afirmen no recordar un moment de la seva vida en què les NT no tinguessin un impacte notori sobre ells mateixos.

Pel que fa a prioritats, ells ho tenen clar. El nou canal de televisió és Youtube doncs és allà on aquests nois i noies d'entre 16 i 19 anys troben als seus nous ídols, els Youtbers. A Aquesta xarxa li segueix Facebook, després Instagram, després snapchat i finalment Twitter.

En resum, la generació més digital de la història té clar que el present i el futur o són tecnològics o no seran.