Facebook crea un espai dedicat a esdeveniments esportius

La xarxa social llança Sports Stadium per concentrar l'intercanvi d'informació esportiva en directe

25.01.2016 | 17:46
Un usuari entrant a Facebook.

La xarxa social Facebook ha anunciat la creació de Sports Stadium, un nou espai que concentrarà tot l'intercanvi d'informació sobre esdeveniments esportius en directe en un sol lloc.

Sports Stadium, segons ha declarat Steve Kafka, director de producte de Facebook en el lloc web de la companyia, és "un lloc dedicat exclusivament a viure l'experiència esportiva en directe amb els teus amics i la resta del món". 

L'espai que acaba de debutar es concentrarà inicialment en partits de futbol americà i inclourà properament altres esports de tot el món, entre ells el bàsquet i el futbol.

Segons Kafka, "amb 650 milions d'aficionats de l'esport" entre els seus membres, Facebook "és l'estadi més gran del món". L'executiu també destaca que la gent ja utilitza Facebook per celebrar i lamentar l'evolució d'esdeveniments esportius i afirma que l'objectiu del nou espai és que els usuaris sentin que estan "veient el partit amb els seus amics encara que no estiguin junts".

Sports Stadium permetrà als seus usuaris veure els comentaris dels seus amics sobre esdeveniments esportius, així com comentaris d'experts i periodistes, a més dels resultats en directe i estadístiques. Per accedir a l'espai, els usuaris han de fer una cerca en Facebook sobre el partit que els interessa.

La xarxa social assenyala també que preveu oferir més formes de realitzar cerques "a mesura que el producte evoluciona".

L'espai està disponible en la seva fase inicial per a usuaris de telèfons intel·ligents iPhone a Estats Units i s'ampliarà a altres plataformes en les properes setmanes.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema