Encara que sembli mentida, ens passem 54 dies davant de la petita pantalla. Una dada realment desconcertant i més quan descobrim que el 47% de la població ho fa de forma individual, segons l'anàlisi elaborada per Barlovento Comunicación mitjançant les dades de Kantar Media. Els resultats se situen una mica per sota de la mitjana catalana, que és de 60 dies i 13 hores, segons va avançar l'ARA dissabte passat. Tot i això, els habitants de Castella-la Manxa i el País Valencià són els que més van veure la televisió, mentre que els de Madrid i les Canàries són els que menys temps hi van dedicar.

El mateix estudi també estableix que el gener i el febrer van ser els mesos de més consum televisiu, una cosa lògic a causa de l'estació en la qual es troben. Així mateix, l'anàlisi indica que les persones que més temps destinen a la televisió són les dones i els que tenen més de 45 anys. L'informe també especifica que l'emissió més vista del 2015 ha estat el partit de Champions que va enfrontar a l'Atlètic de Madrid amb el Reial Madrid, seguit pel partit Juventus-Reial Madrid i les votacions d'Eurovisió.