Des d'avui i fins diumenge, l'Associació Guíxols Comerç i Turisme de Sant Feliu de Guíxols organitza una nova edició de la «Guíxols Shopping Week», una iniciativa comercial que repeteix el format que es va iniciar l'any passat: uns quaranta comerços col·laboradors oferiran ofertes, descomptes i oportunitats dins dels seus establiments.

Amb aquesta iniciativa, es busca «l'impuls que necessita el comerç de proximitat per fer front als embats de la crisi», segons expliquen des de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.

La novetat d'aquesta edició és que es completarà el certamen el dissabte 27 de març amb un format especial de «Botiga al carrer», adaptada a la situació sanitària actual derivada de la pandèmia de la covid-19. Aquest format consistirà en un circuit tancat i amb totes les mesures de seguretat necessàries, dissenyat per evitar contagis. En concret, la «Botiga al carrer» de dissabte es farà al Passeig del Mar, en un ampli horari, de 9 a 20.30 h.

Punt d'inflexió pel comerç

Segons expliquen, l'Associació Guíxols Comerç i Turisme i els seus col·laboradors esperen que aquesta edició sigui un punt d'inflexió per encarar l'estiu amb l'energia renovada i optimisme. Així mateix, l'entitat agraeix la col·laboració de tots els establiments participants i de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.