La Costa Brava es promociona a agents de viatge, bloguers i periodistes als Estats Units
També per mitjà de l'exposició pictòrica de l'artista saltenc Joan Mateu que acull la Hespe Gallery de San Francisco
La Costa Brava es va promocionar als Estats Units amb una presentació de la destinació dirigida a una quarantena de professionals de les agències de viatges, periodistes i bloguers, i també per mitjà de l'exposició pictòrica de l'artista saltenc Joan Mateu que acull la Hespe Gallery de San Francisco durant tot l'abril.
A aquesta ciutat, dimecres, representants del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i de l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya van presentar la seva oferta turística davant de 31 agents de viatges d'operadors turístics, 9 periodistes i diversos bloguers especialitzats en turisme i viatges. Els bloguers van interessar-se per la programació complementària del Congrés TBEX Costa Brava Catalunya, que es farà del 30 d'abril al 2 de maig.
A continuació de la presentació es va oferir als assistents un esmorzar basat en productes gironins i vins de la Ruta del Vi de la DO Empordà. La trobada va finalitzar amb una visita privada a l'exposició, hores abans que s'inaugurés oficialment.