L'Oficina única d'Atenció Ciutadana de l'Administració de la Generalitat a Girona ha establert un sistema de gestió de la qualitat que li ha permès certificar-se d'acord amb la norma ISO 9001 i obtenir una puntuació a l'enquesta de satisfacció a la ciutadania de 8,75 sobre 10. La integració, el 2010, de l'atenció ciutadana de la Generalitat a Girona va permetre abordar un nou model funcional i organitzatiu, que abasta la informació i tramitació de la totalitat del catàleg de serveis del Govern català. Per a la Generalitat, conèixer què pensa el ciutadà del servei és cabdal i cada dos anys realitza les avaluacions de la satisfacció en l'atenció a la ciutadania, que esdevenen una eina per a la millora. Ara s'ha fet la tercera enquesta des del 2010, que es va realitzar a 525 persones el passat juliol. Els resultats de l'avaluació d'aquest 2015 són positius amb una puntuació de 8,75 sobre 10 de satisfacció global.