L'Ajuntament d'OlotLa regidora d'Atenció i Organització del Ciutadà, Montserrat Torras, ha explicat que ja es pot demanar hora anticipada via internet per a gestions relacionades amb el padró, les llicències d'obres i les llicències vinculades amb el medi ambient.

Les àrees exposades, segons ella, representen el 68% dels 26.000 tràmits que l'any passat va gestionar l'Oficina del Ciutadà de l'Ajuntament d'Olot.

Montserrat Torras va exposar que amb la posada en marxa de la cita prèvia, l'Ajuntament d'Olot vol oferir una millor atenció al ciutadà, que tindrà hora concertada i podrà desenvolupar els tràmits d'una manera àgil, fàcil i sense cues. La voluntat és que els ciutadans no hagin d'esperar més de mitja hora per ser atesos.

La responsable de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà , Carme Juanola, ha subratallat que és una mesura els ciutadans d'Olot i també pensada per als professionals que utilitzen habitualment els serveis de l'OAC. La idea és ampliar la cita prèvia a més arees.