Piñeira insta a seguir treballant perquè el turisme gasti més a la Cerdanya
L'alcalde de Puigcerdà destaca que no és tan important el nombre de visitants com la despesa
L'Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus han presentat a Puigcerdà el Pla de màrqueting turístic de Catalunya per al període 2018-2022, l'objectiu del qual és «posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i consolidar-la com una de les tres primeres destinacions de la Mediterrània», segons ha remarcat l'Ajuntament cerdà.
La presentació va incloure les intervencions del director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, i de l'alcalde de Puigcerdà i alhora vicepresident segon del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus, Albert Piñeira.
L'alcalde va emfatitzar que, a més de treballar per la desestacionalització, cal apostar perquè el visitant gasti més: «cal ser innovadors aprofitant el màrqueting digital, ser més eficients i sobretot incrementar la despesa mitjana per turista. No és tan important el nombre de visitants que pot atraure la Cerdanya sinó la despesa mitjana que fan les persones que visiten la comarca».
Piñeira també va destacar la importància de la candidatura olímpica pel Pirineu.
Temes
Més a Comarques
-
El ple de Ripoll aprova una moció perquè no es facin actes de campanya del 12-M per la festa major
-
El Govern garanteix 17 hm3 d'aigua als regants del Ter i es compromet a ampliar-ho si segueixen pujant els embassaments
-
FGC i Queralbs arriben a un principi d'acord per la gestió de Vall de Núria i esperen tancar-lo en els propers dies
-
L’atenció primària d’Olot inicia un projecte terapèutic d’escriptura