El sector turístic del Ripollès es reunirà dijous vinent en un fòrum obert per debatre la nova marca inclusiva que ha de servir per promocionar la comarca en l'àmbit de la natura. La trobada es farà a la seu del Consell Comarcal i engegarà un procés participatiu que analitzi i reflexioni amb actors turístics públics i privats, per tal de definir els valors i atractius que haurà d'incloure la nova imatge de la comarca.

Una subvenció econòmica de dos milions d'euros a través dels fons europeus FEDER, que des del mateix Consell Comarcal es considera com a molt important, ha motivat que la crida a la participació en aquesta reunió es defineixi com a «oportunitat única» per tal de donar un nou impuls a la promoció turística. La futura marca haurà d'incloure les diferents realitats territorials del Ripollès així com les inquietuds dels diferents agents que en formen part.

La marca haurà de fer de paraiga de tota l'oferta de la comarca, i on convisquin totes les seves singularitats, tan territorials com pel que fa als atractius i productes turístics.