L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) va presentar ahir un nou espai d'autoserveis, que ha reforçat amb una persona que assistirà les consultes dels ciutadans. Amb aquest ja seran deu els ordinadors dels quals disposarà l'Oficina on s'hi podran fer consultes i tràmits.

El delegat de la Generalitat a Girona, Pere Vila, va assistir a la presentació del nou espai juntament amb la subdirectora general d'Atenció Ciutadana, Núria vives, el gerent de Serveis Comuns Jaume Torrent i la cap de l'OAC a Girona, Mercè Nadal. Vila va explicar que l'aposta per aquest servei funciona i que per això s'ha doblat l'oferta.

L'objectiu d'aquest servei, segons va indicar la Delegació de Girona, és acompanyar la ciutadania en el procés de digitalització de tal manera que «progressivament assoleixi una major autonomia digital». D'entre els tràmits que es poden fer en aquesta modalitat, hi ha el d'aconseguir cites prèvies, certificats del SOC i sol·licitar la Renda garantida de Ciutadania, entre altres.

L'OAC ha realitzat 1.600.000 tràmits des que es va obrir l'Oficina l'any 2010.