23 de octubre de 2020
23.10.2020
Diari de Girona
CONTINGUT OFERT PER ENDESA
Assessorament energètic

«He prioritzat el servei i atenció personal als punts on et poden resoldre els problemes»

22.10.2020 | 23:23
Marc Font, de Gesfinca

La immobiliària Gesfinca, situada a Sant Antoni de Calonge, es dedica a l'administració de finques, venda i assegurances privades. Al capdavant hi ha Marc Font, que disposa de l'assessorament energètic d'Endesa per facilitar als seus clients canvis de nom de comptadors de la llum o revisar factures de l'ei el gas perquè s'ajustin a cada necessitat. L'assessorament el rep el Punt de Servei de Girona-Figueres- Palamós PUNT IMG. Font es mostra plenament satisfet del servei rebut perquè, per exemple, s'ha ajustat la potència a la facturació.

Compten amb l'assessorament energètic d'Endesa adreçat a autònoms i pimes. Què ha suposat per Gesfinca?

Sempre ha estat un bon servei pels problemes que els meus clients han tingut al llarg d'aquests anys.

Quan es van acollir a aquest servei? Per què van decidir fer aquest pas?

No he demanat mai als meus clients de canviar de companyia, per tant, sempre han estat a Endesa. He prioritzat el servei i atenció personal als punts de serveis on et poden resoldre els problemes.

Com se n'han beneficiat? Han notat ja l'estalvi tant econòmic com energètic?

Vaig demanar al punt de servei revisar tots els comptadors de llum comunitaris per fer una adequació justa a les necessitats de consum. S'ha fet correctament i alguns clients que tenien més potència contractada de la necessària han tingut una rebaixa en potència i, per tant, també en la facturació.

Recomanaria a altres pimes o autònoms acollir-se a aquest servei d'assessorament energètic d'Endesa?

Sí, totalment.

Mesures perquè les empreses ajustin despeses


  • Endesa reforça el servei d'assessorament personalitzat adreçat a autònoms i petits negocis per tal de recuperar la seva activitat empresarial.
  • La companyia està ampliant a diversos centres la figura de l'assessor, un tècnic especialitzat i dedicat, en exclusiva, a orientar-los per optimitzar la seva factura energètica. 
  • Amb aquesta iniciativa es fa un pas més en el Pla de Responsabilitat Pública d'Endesa, mitjançant el qual es vol ajudar el col·lectiu empresarial en un moment tan complicat com l'actual, on és clau reactivar el teixit econòmic per afrontar els afectes de la covid-19. 
  • L'assessor és un tècnic de confiança que acompanya l'empresa i vetlla per la implantació i l'efecte de les millores acordades.
Compartir a Twitter
Compartir a Facebook