Mango va perdre 35 milions d'euros en l'exercici del 2018, tot i incrementar les vendes en 40 milions, fins a assolir els 2.233 milions d'euros, segons va informar la companyia. Es tracta d'un increment de l'1,8% en comparació amb els 2.194 milions d'euros del 2017. L'increment de la facturació sumat a un menor impacte de les rebaixes i promocions, ha permès augmentar el marge brut fins al 58,5%. Pel que fa l'Ebitda, es va situar en els 135 milions, un 17% més que l'any anterior. El director general de Mango, Toni Ruiz, ha destacat que l'exercici anterior es va desenvolupar en un «entorn complex i en plena transformació del negoci de la moda» i ha celebrat que tot i això «els clients hagin valorat bé les nostres col·leccions» i conseqüentment s'hagin incrementar les vendes.

D'altra banda, l'empresa ha reduït a la meitat el seu deute financer en dos anys i actualment és d'uns 315 milions d'euros. En concret, la reducció de l'any passat va ser de 100 milions d'euros i al desembre de l'any passat la direcció de la companyia va signar un acord de refinançament fins el 2023.

Pel que fa a la facturació, l'activitat internacional del grup va ser del 77% mentre que el 23% correspondre al mercat espanyol. Les línies de negoci Man, Kids i Violeta van sumar el 18% de les vendes. Mango també destaca un creixement més accelerat, fins al 31% (445 milions d'euros, un 20% del total). Actualment, la marca està present en 110 països i ven per internet en una vuitantena d'ells.