El partit entre el FC Barcelona i el Real Madrid, que es disputarà el proper dissabte 21 d'abril, congregarà més de 400 milions de teleespectadors arreu del món, segons les estimacions de Mediapro, empresa propietària dels drets, que ha comparat l'audiència que s'espera per al clàssic amb la d'un gran partit de l'NBA, un partit de futbol americà, una final de la Champions o, fins i tot, a un Mundial de Futbol. Mediapro produirà tot el senyal distribuit de l'esperat "clàssic" entre el FC Barcelona i el Real Madrid, que serà distribuit a tots els països del planeta en Alta Definició (HD) i format 3D per a diversos canals internacionals. Prova del gran interès que el partit ha despertat a tot el món és que mai s'havien sol·licitat tantes personalitzacions del senyal televisiu, assenyala la productora. Fins ara, nou grans canals han sol·licitat aquest servei a Mediapro. Les xifres de mitjans acreditats supera també els rècords dels darrers clàssics, tradicionalment un dels esdeveniments esportius més seguits a escala mundial. "No hi ha cap altre partit entre equips d'un mateix país que desperti més interès internacional", assenyala Mediapro en un comunicat.