Aquesta nit, en horari de màxima audiència, TV3 estrena Pere i Júlia, una minisitcom amb capítols d'un minut, que suposa una nova manera d'integrar continguts i marca, concepte que es coneix com Branded Content i que la cadena ha adaptat a un nou format. I és que si el Branded Content permet crear un escenari on mitjans, anunciants i audiència conflueixin, transmetent uns valors que siguin comuns a totes tres parts, Pere i Júlia suposa un pas endavant en aquest concepte, ja que és una producció de TV3 creada específicament amb una trama modelable perquè es pugui adaptar a les necessitats de comunicació de diferents marques i, fins i tot per a productes propis.

Pere i Júlia és una innovadora ficció de format molt breu que gira al voltant de la vida de dos personatges que treballen junts, però que tenen estils de vida totalment diferents. La Júlia (Miranda Makaroff) és una urbanita amant de la música, la moda i les últimes tendències en general. És una noia hiperactiva, divertida i desconcertant. A en Pere (Christian Guiriguet) l'apassionen els esports, en particular la bicicleta de muntanya i tot el que té relació amb l'aire lliure. És un noi discret amb un punt clàssic. Bon gurmet i exigent amb el que menja i amb el que cuina.

En Pere és el cap d'una petita empresa de comunicació que té la seu a casa seva. La Júlia s'hi acaba d'incorporar com a dissenyadora gràfica. Aparentment no s'assemblen gaire, però a poc a poc aniran veient que tenen més en comú del que es pensen.

En la seva "primera temporada" s'emetran un total de 10 capítols al llarg de 10 setmanes. Se n'estrenarà un cada setmana. Aquesta nit, just després del Telenotícies Vespre, podrem aprendre com amb tan sols un minut, podem conèixer els dos personatges protagonistes.