El 9 de març de 2019, la marca «C'est qui le Patron?», creada per Nicolas Chabanne, activista contra malbaratament alimentari, i Laurent Pasquier va superar la fita simbòlica de 100 milions de litres de llet venuts. Va néixer amb l'objectiu de vendre 10 milions de productes a tot França per respondre a la crisi del preu de la llet. Avui dia, el 2,5% de la llet UHT comercialitzada a França porta el nom «C'est qui le Patron?».

Aquesta marca positiva paga millor els productors i ven productes les especificacions i el preu dels quals han estat definits pels mateixos consumidors. En menys de tres anys hi ha 18 famílies de productes de comerç just (llet, mantega, suc de poma, pizza, etc.) i més de 8 milions de consumidors. La farina és ja el producte sostenible número 19 creat pels consumidors, al qual seguirà la conserva de sardina.

Ara mateix ja hi ha una enquesta activa per crear quina mena de pollastre envasat venen. I el més rellevant: la marca dels consumidors està preparant-se per desembarcar a Espanya. A la web espa­nyola ja s'hi ha activat una enquesta per decidir quina llet volem trobar als magatzems. Un canvi substancial que ens ajudarà -segur- a ser més conscients de les nostres rutines de consum.