20 de novembre de 2018
20.11.2018

INSCRIPCIÓ | JORNADA ESPORT I SALUT

Quatre coses que has de fer per perdre pes a partir dels 40

El cos canvia i aquestes són les mesures que has de prendre a una determinada edat

20.11.2018 | 16:19
Aprimar-se a partir de certa edat pot comportar compromisos exigents.

Perdre pes i aprimar no és una decisió que puguis prendre't a la lleugera. Has d'implicar totes les parts de la teva vida sense descuidar res. I més quan compleixes certa edat. I no és un mite. Els nutricionistes asseguren que a partir dels 40 anys és fonamental fer més força i menys cardio. Conforme va fent anys, el teu cos no necessita tanta energia i és per això que la mateixa naturalesa fa que et canviï el metabolisme i que cada vegada sigui més difícil que perdis quilos. Ja no has de posar-te a córrer. És millor que guanyis múscul agafant peses al gimnàs (o a casta teva). En resum: a partir dels 40 és millor que facis una sèrie de coses que aquí t'indiquem.

Menys cardio i més múscul. El més urgent a l'hora de perdre pes és portar una vida sana. Has de canviar els teus hàbits per millorar l'alimentació, agafar amb ganes l'exercici i evitar malalties. I per això no hi ha res millor que triar exercicis que et facin veure't bé. I això a partir de certa edat només ho pots aconseguir si fas abdominals o peses que et facin guanyar massa muscular.


Una alimentació més encertada. Has de menjar el que es considera "menjar real": aquell que no està processat. Un consell? Que comencis a substituir les postres per fruita. És un petit gest que pot significar un gran canvi pel que fa a la suma total de calories.

Canvia la cervesa per aigua o refrescs "zero". Dins d'aquest dèficit calòric necessari a l'hora de plantejar una dieta, cobra una especial importància el que beus tant com acompanyament dels àpats com en les cerveses que et prens després de la feina. Si les canvies per begudes zero calories, aconseguiràs restar molts quilos.

Oblida el sucre. Canvia el sucre per substàncies dolces o acostuma't a beure el cafè o el te sense sucre. Segur que la teva salut ho agrairà perquè podràs evitar malalties que s'associen amb l'obesitat.

Puja per les escales. Canvia els hàbits i fes que cada gest t'ajudi al teu objectiu de perdre pes. Vius en un pis? Doncs puja per les escales. Així també aconseguiràs restar 40 més calories cada vegada que entres a casa. Sempre insistim, tal com asseguren els nutricionistes més experts, que l'important no és anar al gimnàs sinó convertir el carrer en el teu propi gimnàs.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook