Jessica Biel no ha acabat mai de ser l'estrella que apuntava, però igualment ha teixit una molt interessant trajectòria en què ha anat assumint papers i projectes cada cop més arriscats. A la sèrie televisiva The Sinner, produïda per ella mateixa, protagonitza un sorprenent thriller que juga hàbilment amb la percepció de l'espectador.

Biel interpreta Cora, una dona que treballa en un negoci familiar amb el seu marit i té un fill petit que absorbeix bona part del seu temps. Per fugir de les obligacions domèstiques, el matrimoni marxa amb el nen a la platja. Mentre és a la sorra pelant fruita per al seu fill, la Cora veu una jove parella flirtejant. Aleshores, i sense causa aparent, la protagonista s'aixeca, s'acosta al noi i li clava un ganivet al coll. Davant el desconcert general, la dona és detinguda i sotmesa a tot tipus d'interrogatoris, però és incapaç de recordar per què ha assassinat la víctima. El veterà investigador que porta el cas se la creu, i aviat descobreix que, durant el crim, en l'actitud del mort hi va haver un detall particularment enigmàtic.

The Sinner brilla per un registre visual molt neutre que sap tensar-se quan la trama policial ho requereix, però també dedica un temps molt agraït a explorar la psicologia dels personatges. No és, doncs, un thriller a l'ús, si bé és cert que s'adscriu a un corrent molt habitual a la televisió moderna centrat a mostrar les conseqüències d'un crim en una comunitat molt hermètica. El pilot, realment esplèndid, destaca per la interpretació de Biel (en un paper, per cert, que recorda molt al que va encarnar a la molt reivindicable El hombre de las sombras, de Pascal Laugier), per la colpidora escena de l'assassinat (deu ser un dels moments televisius més esgarrifosos de l'any) i el seu final, que obre nous i prometedors enunciats per a la resta de temporada. Al costat de la protagonista i productora, trobem secundaris com Christopher Abbott, Robert Funaro, Patti D'Arbanville i un gran Bill Pullman.