La cuina d´una casa de Llagostera s´incendia després de tornar-hi la llum

Encara es desconeixen les causes del foc, que va coincidir amb la visita de Montilla i Nadal en el seu recorregut pels pobles afectats pel temporal

 
Els bombers treballen en l´extinció de l´incendi de l´habitatge del passeig Romeu número 67 de Llagostera.
Els bombers treballen en l´extinció de l´incendi de l´habitatge del passeig Romeu número 67 de Llagostera. marc sureda
 MULTIMÈDIA

LLAGOSTERA | DDG
Immersos encara amb episodis de cases sense llum a conseqüència del temporal de neu que va afectar dilluns les comarques gironines, una parella va veure ahir com el seu habitatge es començava a cremar per causes que encara es desconeixen, segons van informar els Bombers de la Generalitat. En el moment del succés els inquilins estaven dinant a casa la mare d'un d'ells i va coincidir amb la visita del president de la Generalitat, José Montilla, i del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, de passada per Llagostera en el seu recorregut per visitar les zones encara afectades per la falta de subministrament elèctric.
Quan faltaven set minuts per dos quarts de cinc de la tarda, un vianant va alertar els serveis d'emergència d'un incendi en una casa del passeig Romeu 67 de Llagostera. Immediatament, tres dotacions dels Bombers es van desplaçar fins allà, així com també els Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal que, curiosament, es trobaven desplegats per la zona arran de la visita del president Montilla al poble. El foc es va originar a la cuina i els bombers van aconseguir apagar-lo sense que arribbés a afectar altres parts de la casa.

Talls de llum intermitents
El temporal de neu va deixar el mateix habitatge sense llum des del dilluns fins dimecres quan, momentàniament, va recuperar el subministrament elèctric. Amb tot, divendres a la nit va tornar a caure la xarxa elèctrica i els propietaris van decidir passar la nit amb espelmes i mantes.
Ahir al matí, després de passar el dia a la feina i veient que encara no hi havia llum, van decidir dinar a casa la mare d'un d'ells, que sí que en tenia, des d'on van ser alertats del foc. En arribar, la parella va poder comprovar que només s'havia cremat la cuina. Es dóna la coincidència que l'electricitat havia tornat poc abans de l'inici del foc, segons els veïns. Amb tot, els Mossos van obrir una investigació per esclarir les causes de l'incendi.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya