Najim Laachraoui, un dels dos terroristes que es van immolar a l'aeroport de Zaventem (Brussel·les) durant els atemptats del 22-M, va treballar en aquest aeroport durant cinc anys. Laachroui va treballar a l'aeroport fins al 2012 amb contractes temporals per a una empresa que opera a l'aeroport, fet que els fa suposar «que estava ben informat sobre la seguretat» a Zaventem. No obstant això, encara es desconeix si en aquell moment el terrorista ja s'havia radicalitzat.

Segons el diari Standaard, Laachraui va treballar a l'aeroport abans de viatjar a Síria «i fins i tot molt abans que es radicalitzés». El terrorista també va treballar durant dos mesos, entre 2009 i 2010, com a netejador al Parlament Europeu (PE).

Paral·lelament, la policia va trobar pocs dies abans dels atemptats un lloc clandestí de pregària dins de les instal·lacions de l'aeroport. Aquesta sala de pregària musulmana estava situada a la planta baixa de l'aeròdrom, just a la zona de trasllat d'equipatges, on es reunien els membres del personal de l'aeroport que estaven radicalitzats.

Per altra banda, Salah Abdeslam, el presumpte cervell logístic dels atemptats del 13-N a París, ha estat inculpat per intent d'assassinat en el marc d'un tiroteig ocorregut el passat 15 de març a Brussel·les, va anunciar el seu advocat, Sven Mary, una setmana abans de la seva detenció. La inculpació d'Abdeslam s'emmarca en la investigació sobre el tiroteig ocorregut en el districte de Brussel·les de Forest el passat 15 de març, quan una operació antiterrorista vinculada amb els atemptats de París va acabar amb un tiroteig en el qual un sospitós va morir, diversos policies van resultar ferits i dos sospitosos van aconseguir fugir.

Els ministres europeus d'Interior van fer passos per millorar l'intercanvi d'informació i connectar les bases de dades existents en el marc de la lluita antiterrorista i fer front a part de les deficiències detectades arran dels atemptats del 22-M a Brussel·les i el 13-N a París. Els Vint van aprovar després d'anys de negociacions el registre europeu de dades de passatgers aeris, després que la setmana passada també el Parlament Europeu (PE) li donés llum verda.