ThyssenKrupp Encasa, empresa líder en solucions d'accessibilitat, ha posat en marxa la II edició de la campanya "La platja accessible dels fans", l'objectiu de la qual és localitzar la platja espanyola millor adaptada a persones amb problemes de mobilitat i impulsar aquest turisme per descobrir on passar un estiu lliure de barreres.

Per a això, a través de xarxes socials, en els murs de Facebook, Twitter, Google+ i les publicacions de ThyssenKrupp Encasa, s'ha obert la sol·licitud de platges que els seguidors van fer a través de les seves recomanacions. Més de 48 costes espanyoles han estat escollides com a candidates. A la Costa Brava, hi competeix per aquest guardó la platja de Sant Pere Pescador.

Des del 22 de juny està obert el període de votació i tots aquells que vulguin participar, poden fer-ho a través de la pàgina web www.laplayamasaccesible.es. Les votacions estan obertes fins al 26 de juliol.

Després de l'elecció de la platja més accessible, ThyssenKrupp Encasa li imposarà una bandera com a reconeixement als serveis d'accessibilitat millor valorats pels fans, així com per l'esforç del seu Ajuntament per treballar perquè qualsevol persona pugui gaudir d'activitats d'oci sense limitacions. El premi compta amb una dotació en material accessible per a la platja valorat en 1.000 euros.