La moda no deixa de sorprendre'ns. Si fa uns mesos uns texans eren notícia per tenir les genolleres de PVC, ara hi ha molts altres més arriscats que estan causant un gran enrenou a les xarxes socials: els dissenya la marca preferida de les bloggers.

Amb el segell de Reformation, una de les firmes que més triomfa a les xarxes socials, aquests texans tan cridaners com estranys per la cremallera que uneix els dos camals des del melic a l'esquena. Sí, és el que pensa: la cremallera s'obre també pel 'derrière' o, si volem ser més directes, el cul.

No tenen butxaques ni al davant ni darrere (oblida't d'anar sense bossa) i per anar al bany no han de ser els més còmodes, però si el que vols és marcar la diferència segur que ho aconsegueixes.

Recorden als que Vetements va dissenyar per a Levis, però hi ha una gran diferència entre els dos: el preu. Mentre els de la firma de Demna Gvasalia ronden els 2.000 dòlars, els de Reformation no arriben als 150.