Impacte publicitari de més d'un milió d'euros

08.11.2016 | 07:26

Si totes les informacions on-line que s'han publicat sobre la Fira de Mostres s'haguessin hagut de pagar com si fossin publicitat respectant la mida i la difusió, Fira de Girona hauria hagut de gastar un milió d'euros. Aquesta xifra dóna importància a la gran quantitat d'informació que ha generat el certamen, que segons la directora de Fira de Girona, Coralí Cunyat, ha arribat a 3,5 milions de persones. Una informació que també s'ha vist reflectida a les xarxes socials. Així, l'etiqueta #FiradeMostres ha arribat a 1.483.168 impressions en total a Twitter. A més a més, Fira de Girona ha tingut 61.700 impressions a Twitter i 124.846 a Facebook. El pressupost total de la Fira ha ascendit a 531.450 euros i es calcula que el retorn econòmic per a la ciutat és molt superior, tot i que no s'ha valorat. Això sí, per Cunyat «multiplica» els diners que es destinen al pressupost. t.c.c. girona

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema