El Duster s'ha convertit en tota un revelació en el sector dels tot terreny. La fórmula de «compra intel·ligent» de Dacia ha impactat també al mercat off-road gràcies a una gamma que no ha parat de recol·lectar èxits des de la seva presentació l'abril de l'any 2010.

Ara, el Duster es presenta en una cridanera i original sèrie limitada que duu el nom de «Adventure». Un model elaborat sobre la base de la versió Ambiance i reforçat amb un bon grapat d’elements decoratius i d’equipament.

D'aquesta manera, l’Adventure inclou de sèrie, entre d'altres elements, una barra de llums en el sostre, sistema de navegació Garmin Suc 350 LM amb suport semiintegrat i mapa topogràfic, una decoració exterior específica, proteccions per al davant i el darrere i fars de doble òptica amb màscares enfosquides. Altres detalls que caracteritzen a la seva carrosseria són la calandra de color negre brillant, de la mateixa manera que els retrovisors i les llantes d'acer de 16 polzades o els vidres sobretintats.

Interior personalitzat

A l'interior, hi destaca la seva tapisseria amb repunts blancs i seients amb el logotip brodat. La consola central és de color negre brillant, mentre que els contorns de les sortides d'aire, l'embellidor del volant i les manetes interiors de les portes es vesteixen de blanc. L’Adventure s'ofereix en dos colors; blanc Glaciar i negre Nacrat i està disponible únicament en motoritzacions dièsel dci i en tracció 4x2 i 4x4.

100.000 vehicles «zero emissions»

L'Aliança Renault-Nissan, de la qual forma part Dacia, ha venut el seu vehicle zero emissions número 100.000. Els vehicles elèctrics de Renault i Nissan han recorregut prop de 841 milions de quilòmetres en el format de funcionament «zero emissions», més de 20.000 vegades la volta a la Terra. Això representa un estalvi total de 53 milions de litres de petroli i 124 milions de quilograms de CO2 no emesos. «L'era del vehicle zero emissions a gran escala ha començat», declavara Carlos Ghosn, president-director general de l'Aliança Renault-Nissan.