Un grup de dofins entra a la badia del Port de la Selva
Els animals van nedar gairebé a tocar de la zona delimitada de bany i alguns banyistes, fins i tot, s'hi van acostar

Un grup de dofins entra a la badia del Port de la Selva / david santiago
el port de la selva | efe/ddG
Un grup de dofins va entrar ahir al matí a la badia del Port de la Selva, tot i que des de fa dies se n'han pogut veure diversos exemplars nedant per la zona. Els animals van nedar gairebé a tocar de la zona delimitada de bany i alguns banyistes, fins i tot, s'hi van acostar amb taules de windsurf i "paddelsurf" per poder veure'ls de prop.
La situació va quedar plasmada a través de les xarxes socials, on nombroses persones comentaven que feia dies que se n'hi veien. Els darrers dies també s'han vist saltar tonyines de grans dimensions, d'entre un metre i metre i mig, per la zona.
- Marc Giró (51 anys), sobre el seu primer sou: «Vaig estar dos mesos sense menjar. M’ho vaig gastar tot en un Louis Vuitton»
- La Garrotxa demana 'frenar' el creixement de població perquè està 'al límit' i avisa de problemes d'infrahabitatge
- Una barca amb onze persones xoca contra les roques a Calella de Palafrugell
- Ángel Ortiz, el blanenc que vol ser alcalde de Còrdova
- Alumnes es queden sense transport escolar per 'haver triat la concertada
- Toni Pons estrena botiga al centre de Girona amb el doble de superfície
- Mor un motorista de Girona en un xoc amb un cotxe a l'N-260 a Fiscal, Osca
- La Sea Otter calcula a Girona un impacte de 40 milions