L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha iniciat les obres de reforma i ampliació de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de Calonge. Els objectius principals d'aquest projecte són fer més funcional aquest espai, i alhora adaptar-lo a les noves necessitats creades per la pandèmia de la covid-19. En aquest sentit, el projecte preveu ampliar les dependències de l'OAC, que passaran dels 140 m2 actuals a disposar de 240 m2.

Aquestes obres permetran separar la zona de recepció de la sala d'espera, ampliant aquests espais comuns i les zones d'espera, facilitant que es puguin mantenir les distàncies de seguretat. La zona de recepció creix i permetrà gestionar millor l'accés a l'edifici, i disposar d'un taulell d'atenció que millori el nivell de confort i seguretat. De la mateixa manera, el projecte defineix un nou espai on se centralitzarà l'atenció telefònica, un tipus de gestió que ha tingut un creixement considerable durant la pandèmia. En aquest espai s'han previst quatre llocs de treball i també s'evitarà que l'activitat d'atenció telefònica interfereixi en el funcionament de les zones d'atenció presencial.

L'OAC de Calonge creixerà ocupant l'espai de l'antiga sala de plens, situada a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament, un espai de 100 metres quadrats que ara passarà a formar part de l'OAC. Aquest creixement també permetrà la creació d'un nou despatx i una nova sala de reunions que podrà ser utilitzada també per atenció a persones externes de l'Ajuntament. El projecte, redactat pels serveis tècnics municipals d'Urbanisme, té un cost de 78.321,16 euros i el termini d'execució dels treballs és de dos mesos.